I will follow you into the dark

Idag blev jag rädd för mig själv. En oförklarlig trötthet har smygit sig på mig på sistone. Jag har flera dagar i rad nu somnat i sängen framför TVn, och sovit för natten. För ett par månader sedan så hade det varit förklarligt för då sov jag så grymt lite; kanske 3-4 timmar varje natt. Så är det däremot inte nu längre. Men ändå är jag så jäkla sömnig hela tiden. Höstmörket o det trista vädret köper jag inte alls som förklaring, för det har aldrig påverkar mig förr.

Förresten så är det inte det som gjorde mig rädd idag. När jag steg upp idag så märkte jag nämligen att plattan på spisen var påslagen... med en stekpanna med lite köttfärssås i. Inte första gången detta händer heller. Senast var några månader sedan men då var jag full och råkade somna precis när jag skulle sätta igång med maten. Då blev jag väckt av brandvanaren. Nu lät jag den alltså stå på hela natten.

Nåja.

Ledig idag. Skönt... Ska försöka passa på att få lite gjort. Ska handla, titta förbi systemet inför imorrn, åka in till stan o klippa mig lite, och så plocka undan lite grann här hemma om jag orkar.



If there is no Heaven or Hell,
then our souls will link together
with the ones we loved the most when we were alive

All I ask of you

Såg nyss en bild av dig. Och insåg att jag inte älskar dig längre. Och inte har gjort det på länge. Jag känner dig inte ens; vet inte vem du är längre. Det har nu gått längre tid sedan jag hörde från dig senast än den tid vi var tillsammans. Jag känner en stor... hur ska jag förklara... en stor tomhet? En känsla av förlust och onödighet. Det var ju någonting positivt, och nu är det ingenting alls. Du betyder mindre för mig i mitt liv än kassörskan på systemet, och jag likaså för dig. Är det så här livet ska vara?

And in the darkest night
 If my memory serves me right
I'll never turn back time
Forgetting you, but not the time.

Ensam i sängen

Japp, det är värst vad snabbt man hinner vänja sig vid sällskap (: Nåja, det är skönt att vara ensam också faktiskt. Ibland. Nu ska jag hälla upp ett glas tranbärsdricka med lite isbitar och kolla klart på filmen i min säng. Gottit (:

Ännu en jobbvecka slut och en ny helledig helg. Dock inte säkert det blir något party denna helgen. Två helger i rad får räcka.

Hmmm... ska jag skriva om ngt annat som hänt? Njae inte nu (:

Bye bye alla ni många läsare.

Magnus

P-A-R-T-WHY? Because U Gotta!

Yup, ska in i duschen nu o öppna första ölen. Eventuellt i omvänd ordning, det har jag inte bestämt mig för än :P Mobilen är med, dock fortfarande utan alkolås... får gå ändå (;

Hörs sen... wish me luck!

Blockerad

Har inte skrivit på länge nu. Jag har varit inloggad här många gånger de senaste veckorna och till och med börjat skriva några gånger. Finns så mkt att skriva om, så mkt som hänt på sistone. En hel del har till och med varit mkt trevligt och positivt. Men av någon anledning så har jag inte kunnat skriva klart något inlägg... Det här är egentligen heller inget blogginlägg, utan mer som en ursäkt/förklaring till varför det inte finns några nya inlägg på ett tag.

Jag saknar många personer just nu, personer som inte verkar sakna mig alls vilket känns lite trist. Men samtidigt känner jag mig stark och positiv, så det är ingen fara. Men som sagt, lite trist.

Ska bli spännande att se vad morgondagen har åt mig. Och kvällen. Jag är övertygad om att det kommer bli trevligt som fasen, och så har vi ju då potentiell bonus dessutom. Que sera sera.

Men jag har inte gett upp den här bloggen än. Och jag har inte gett upp om vänskap än.

RSS 2.0