I will follow you into the dark

Idag blev jag rädd för mig själv. En oförklarlig trötthet har smygit sig på mig på sistone. Jag har flera dagar i rad nu somnat i sängen framför TVn, och sovit för natten. För ett par månader sedan så hade det varit förklarligt för då sov jag så grymt lite; kanske 3-4 timmar varje natt. Så är det däremot inte nu längre. Men ändå är jag så jäkla sömnig hela tiden. Höstmörket o det trista vädret köper jag inte alls som förklaring, för det har aldrig påverkar mig förr.

Förresten så är det inte det som gjorde mig rädd idag. När jag steg upp idag så märkte jag nämligen att plattan på spisen var påslagen... med en stekpanna med lite köttfärssås i. Inte första gången detta händer heller. Senast var några månader sedan men då var jag full och råkade somna precis när jag skulle sätta igång med maten. Då blev jag väckt av brandvanaren. Nu lät jag den alltså stå på hela natten.

Nåja.

Ledig idag. Skönt... Ska försöka passa på att få lite gjort. Ska handla, titta förbi systemet inför imorrn, åka in till stan o klippa mig lite, och så plocka undan lite grann här hemma om jag orkar.



If there is no Heaven or Hell,
then our souls will link together
with the ones we loved the most when we were alive

Kommentarer
Postat av: Maagda

Rätt komiskt att den texten du skrev är mitt gamla gamla GAMLA ex favoritåt:)

2007-10-26 @ 12:35:24
URL: http://smultronros.webblogg.se
Postat av: Magda

menade den som du skrev till mig REM :)Ha en trevlig helg, kram p dig!

2007-10-27 @ 18:59:00
Postat av: Anonym

Hallå,uppdatera :)!!!

2007-11-04 @ 11:49:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0