En oas i januari

Ja idag alltså. Idag är en oas. En ledig dag mitt i en annars dryg och lång vecka. Nej, ändra vecka till månad. Jobbar varje dag denna veckan förutom idag, hela helgen också. Lägg då till att jag har noll motivation just nu. Inte bara till jobb, utan allt. Allt. Hittills idag så har jag spenderat min lediga tid till att... tja, sova och därefter göra ingenting alls.

Ska fixa lite att äta nu när jag skrivit klart. Sen duscha, diska, och åka in till en kompis i stan o spela lite Wii. Därefter ska jag spela mer badminton. Så mkt som jag spelar så tycker man att jag borde börja bli duktig snart :P

Har kommit på att jag är en person som det inte går att tycka om, såvida man inte är släkt med mig, och knappt ens då. Inte så konstigt då att man förlorar vänner hela tiden. Skönt iaf att ett mysterium är löst. Då kan jag gå vidare till nästa; t.ex. varför vissa påstår att fyra skott avlossades vid Kennedys mord när Oswald bara avlossade tre... hmmm.... hmmmm... jag återkommer.

Kan klargöra förra inläggets rubrik innan jag springer in i duschen. SMS. Skrev SMS där för jag hade tänkt skriva en del om SMS i bloggen. Så komplicerat var det. Sen visade det sig ju att jag inte skrev om SMS till slut. Men jag orkade inte fundera ut en ny rubrik så jag sket i det. Jag har iaf skickat drygt 1 300 SMS på drygt en månad. Det känns som ganska mycket. Särskilt med tanke på att det inte finns några som tycker om mig... vem är det då jag skickar till egentligen? Jag borde kanske inte dricka så mycket...

Dusch!!!! Ciao.

SMS

Satt nyss och skrev ett vad jag först hade tänkt skulle bli ett kort inlägg, men som växte o växte tills det var längre än gårdagens. Och hela skiten handlade bara om mina kontantkort och mobilabonnemang... asdrygt att läsa så jag tog bort hela skiten.

Kort sammanfattning: jag ska byta mitt Tre-abonnemang mot ett hos Comviq. Så, det gick ju snabbt.

I övrigt en fullständigt ordinär dag idag. En vanlig måndag helt enkelt, som inte kommer gå till historien på något sätt alls. Imorrn jobbar jag kväll. Ska spela badminton igen på förmiddagen. Med Agneta denna gången. Kul (: Annars händer nog inget spännande imorrn. Hampus vill ha med mig ut o supa till helgen igen. Vad ska jag göra? Fortsätta dränka mina sorger antagligen.

Sovdags nu. Hej.

Wiiiieeee, snöbollskrig!! (och slagsmål)

Har inte skrivit på en månad snart. Kan det bero på att det inte finns något att berätta? Nej faktiskt inte. Hade kunnat skriva inlägg nästan varannan dag utan att få idétorka. Att jag inte skriver är väl en blandning av ingen bryr sig (förutom Magda och någon anonym snubbe) och att jag helt enkelt inte har bloggen så värst långt fram i tankarna.

Kort sammanfattning av senaste månaden.

Mycket socialt umgänge med vänner och bekanta. Mycket träning, både squash, badminton o lite på SATS. Mycket festande... mer än en gång i veckan i snitt. Förmodligen har det gjort att jag blivit så van vid alkohol att jag inte längre blir bakfull. Alltid något. Nästa helg blir första festfria helgen på... hmmm, kan det vara två månader? Ett mysigt Julfirande har jag hunnit med också, med mycket ledighet. Lägg där till ett hyfsat misslyckat Nyårsfirande så är vi väl nästan framme vid idag.

Igår var jag bjuden på middag hos Agneta, det var hur jäkla mysigt o trevligt som helst. Och grymt gott! En hel del dricka blev det också. Sen in till stan och Piraten med massa dans och musik, och en del gamla bekanta ansikten. Trevligt värre. Sedan hade ju vinterns första rejäla snö kommit igår så det blev en del snöbollskrig också. Hur kul som helst (: Förutom det faktum att vissa inte har barnasinnet kvar utan överreagerar på en liten snöboll i nacken... Men men, jag vet nog vem som ångrar sig mest idag av han och jag (:

Hade så kul i snön så jag missade sista bussen hem, och kände inte för att jaga taxi just då. Så jag fick slagga på Hampus soffa. Det funkade det också.

Nu sitter jag och kollar på Luton - Liverpool på TV och ska väl snart fixa mig lite att äta... och sen blir det förhoppningsvis sängen, kanske med en mysig film, o sen imorrn är det dags att börja jobba igen.

Vi hörs väl igen om en månad eller så. Eller kanske tidigare :P

RSS 2.0