Blockerad

Har inte skrivit på länge nu. Jag har varit inloggad här många gånger de senaste veckorna och till och med börjat skriva några gånger. Finns så mkt att skriva om, så mkt som hänt på sistone. En hel del har till och med varit mkt trevligt och positivt. Men av någon anledning så har jag inte kunnat skriva klart något inlägg... Det här är egentligen heller inget blogginlägg, utan mer som en ursäkt/förklaring till varför det inte finns några nya inlägg på ett tag.

Jag saknar många personer just nu, personer som inte verkar sakna mig alls vilket känns lite trist. Men samtidigt känner jag mig stark och positiv, så det är ingen fara. Men som sagt, lite trist.

Ska bli spännande att se vad morgondagen har åt mig. Och kvällen. Jag är övertygad om att det kommer bli trevligt som fasen, och så har vi ju då potentiell bonus dessutom. Que sera sera.

Men jag har inte gett upp den här bloggen än. Och jag har inte gett upp om vänskap än.

Kommentarer
Postat av: Guinevere

Såg att du tagit bort ditt lunarkonto?! Hade faktiskt tänkt skriva till dig, såg att du läst mig blogg - blev oerhört besviken av nån anledning att du inte fanns kvar... Hur är det?

2007-10-11 @ 23:33:26
URL: http://www.metrobloggen.se/guinevere

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0