Tidigt bloggande, och ett stort tack till Arla

Sårad


Tidigt och tidigt... det är en bit efter läggdags för många andra. Dock inte mig. Så jag är väl inte som många andra antar jag. Men lika glad för det är jag, även om det kanske inte syns direkt på den här bilden.

Har börjat klockan sju hela denna veckan. På jobbet alltså. Idag vaknade jag klockan 06:56. Behöver jag nämna att jag sket i att ta cykeln till jobbet? Nej idag körde jag. Kom 3 minuter för sent, alltså försumbart. Lite halvduktigt faktiskt om jag får säga det själv (: Inget jag tänker göra om dock... föredrar att hinna t.ex. duscha, borsta tänderna och käka frukost innan; och knäppa gylfen innan man går hemifrån.

Tror jag ska lägga mig och titta på Skenbart nu faktiskt.

Kan avslutningsvis framföra ett tack till Arla som äntligen lyckats göra ordentliga mjölkpaket till sin klövermjölk. Ända sedan jag började köpa den mjölken så har jag totalt demolerat paketet när jag försökt öppna fliken. Och detta pga någon mysko felkonstruktion, för jag har lyckats öppna vanliga mjölkpaket hela mitt liv utan några särskilda bekymmer. Men inte den här klövermjölken. Varenda gång har den gått sönder, hur försiktig jag än varit. Tills idag då.

Nej, nu var det sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0