Helt okej lördag

Somnade med kläderna på igår... och TV och dator igång. Vaknade runt kl åtta imorse, gick och stängde av allt, borstade tänderna o klädde av mig och sov några timmar till. Klockan elva körde jag o hämtade brorsan och så körde vi ut till pappa o hälsade på. Vi tog en lång promenad ute på öarna och klättrade på lite klippor och hade allmänt trevligt. När vi rundade en enbuske en gång så dök det plötsligt upp en ko på andra sidan. Brorsan blev skiträdd, hehe. Sen åkte vi alla och handlade och lagade lite pasta carbonara med blåbärspaj till efterätt. Sen körde jag hem brorsan och därefter mig själv. Ikväll ska jag in till stan och kolla på film hos en kompis. Och så förmodligen träffa en viss person... får se om det blir av.

Nej nu ska jag fixa mig i ordning innan det är dags att dra.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0