Ehh... James Blunt?

Jag som faktiskt tyckte att vissa av hans låtar var ganska bra när de kom... ladda...ahem, köpte hans nya skiva idag och fy fan vilket värdelöst oväsen! Ärligt talat, hur nyter karln släppa något sånt så att andra människor riskerar att höra det? Egendomligt... Och nej, misströsta inte om ni inte vet vad  "nyter" betyder... för det är ett Blekingskt ord och betyder ungefär samma sak som "vågar".

Skulle ha fortsatt min lilla såpa från igår, men orkar inte idag. Och imorrn drar jag till Malmö med några kompisar för att kolla på Pablo Francisco!! Så jäklar gott (:

För er som inte känner igen namnet så är det en amerikansk stand-up komiker. En mycket känd sådan inom branchen.

Men jag återkommer (:

Bye bye for now!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Här på en sådan stor blogg sida behöver du inte vara orolig för att bli dömd. Här bloggar alla och öppnar sig mer eller mindre. Folk som skulle döma och vara orättvisa pga vad man öppnar sig om skriver inte blogg på en sådan här sidan överhuvud taget. ;) Så var inte rädd du! :)

2007-09-13 @ 20:59:13
URL: http://bikuki.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0