Drömmar

Fick ett SMS från Mia igår kväll... hon har kommit hem till stan igen över helgen. Har inte träffat henne sedan en snabbis i början av juni, och typiskt nog jobbar jag denna helgen :( Nåja, så blir det väl när vänner flyttar.

Hade förresten en av de i särklass sjukaste drömmarna någonsin i natt. Hade nog varit rena rama julafton för en psykolog om jag berättade om den. Dessvärre skäms jag så mycket för den just nu att inte ens i den här helt anonyma bloggen vågar jag nämna några detaljer. Huvudtemat var iaf sex... Mer säger jag inte.

Ska fixa lite försenad frukost nu, titta på Scrubs, och sen åka in till stan o se om jag hinner klippa mig lite innan jobbet.

Hör av er...

*kramar*

Kommentarer
Postat av: Maagda

Jag drömde världens sjukaste dröm inatt, o den handlade oxå om sex, den va helt sinnes o mer kan jag inte säga...typ :)

2007-10-21 @ 09:16:17
URL: http://smultronros.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0