Svarttaxi

Fan vad vanligt det är med svarttaxi här i stan nuförtiden... Så fort man ser någon nykter människar på stan kl 3 en lördagsnatt så är det antingen en svart taxichaffis - jo, det lät lite mer rasistiskt än det var menat :P svarttaxichaffis är bättre - eller Woger Wabbit från jobbet.

Han jag åkte med inatt såg inte alltför pålitlig ut. Guldinlägg i käften, o han satt o flinade konstant på ett halvoroväckande sätt. Nåja jag kom hem.

Min inneboende har åkt hem nu förresten. Eller tja, hon åkte förra onsdagen, så det var ett tag sedan. Jag hade nog skrivit här inne lite oftare om det hade funnits läsare som brytt sig :P

Kom på att jag vill se Beowulf när den kommer på bio... om jag hittar ngn att gå med. Annars laddar jag ner skiten. Nu ska jag varva ner lite efter jobbet med en film... är skönt nog ledig imorrn :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0