Jag som trodde att det var över...

Fan. Spelade badminton idag, och då hoppade axeln ur led. Igen. Det var många år sen senast så jag trodde det hade läkt tillräckligt för att vara i "normalt" skick igen, men tydligen inte. Nu kommer den vara öm som fan i flera dagar.

Nu ska jag kila in till brorsan o kolla på film, och imorrn har jag faktiskt blivit utbjuden. Kul (: Jag hade ju inga planer alls för imorrn annars. Sen nästa vecka så kommer den 14e... suck... då får man inneboende i en dryg vecka. Har inte hjärta att säga till henne att jag egentligen inte vill, så jag får härda ut.

Nej nu ska jag iväg här så jag inte blir sen (som vanligt).

Vi hörs... kanske?

Kommentarer
Postat av: Magda

Ja mamma ska ju flytta ur min lya så jag kan bo själv :)

2007-11-13 @ 17:18:31
Postat av: Magda

nix, i 3 månader har jag fått stå ut med 2 andra i en etta, på fre gäller det. Har ingen msn. Sitter i bibblan.

2007-11-13 @ 17:35:19
Postat av: Magda

Web messenger funkar inte på bibblan. Annars hade jag varit där. Knappt varit online på 3 månader snart. Men får nog internet om ca en vecka om allt går enligt planerna. Dejt i malmö :) ?

2007-11-14 @ 13:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0