*Gäspar*

Jo jag somnade, och jo jag vaknade. Det sista jag drömde var att jag på något sätt gjort bort mig rejält på jobbet och verkligen funderade på att skita i att gå dit, och känslan var verklig flera minuter efter att jag vaknat. Men nu sitter jag här iaf, och jo det var en dröm. Imorrn har jag tvättstugan igen, och jisses om jag har tvätt denna gången! Missade min förra tid helt och hållet, så nu har jag verkligen att göra. Tveksamt om jag ens hinner klart.

Svinkallt ute idag förresten. Blev minsann inget cyklande i morse.

Nej nu orkar jag varken skriva eller tänka mer (:

Kommentarer
Postat av: Anna

Nopp, jag såg inte den själv =)
Såg den inte på bio heller..tog hem den men tja hade hellre sett en annan :p

2007-11-06 @ 07:47:46
URL: http://www.stargirl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0