Datorhaveri och sömnlöshet

Kan väl lika gärna ta o göra Herr Anonym till viljes medan jag sitter och väntar på windows update att bli klar. Alternativt på att tröttheten ska dyka upp någonstans i höstnatten, vilket som nu sker först. Det sistnämnda känns dock mest avlägset just nu. Vet inte varför jag är så pigg just inatt. Däremot vet jag att jag ska börja jobba 06.30, alltså om fyra timmar. Så somnar jag nu så får jag tre timmars sömn. Fast med tanke på hur pigg jag känner mig så räcker nog 3 timmars sömn. Fast det är nog en illusion. Saknar någon att prata med. Någon att släppa in. Saknar även vissa personer lite mer konkret.

Poker är det på TV också. Tur man tycker om det iaf (:

Och där var pokern slut bara för det... den unge killen vann heads-up med ett par i ess på floppen. En trevlig omgång.

Ska jag skriva ngt om vad som hänt i mitt liv på sistone? Nja... lite kanske. Finns nog inte så många som läser som bryr sig ändå iofs. Ikväll har jag varit hos brorsan o lagat middag o kollat på film. Pappa var också där. Vi lagade fläskfilé med potatisgratäng, och det blev riktigt fint. Sen kollade vi på Austin Powers, the Spy who Shagged Me. Däremot kollade vi inte klart för Juventus-Inter började så vi övergick till att se på matchen. Alltså fotboll, ifall inte alla fattade det (;

Mindre än två veckor kvar nu till min gamla "vän" kommer hit o hälsar på... en vecka ska hon bo här, o fan alltså men jag ser inte fram emot det... vill bara att det ska vara över. Känns inte alls som att det är en del av mitt liv som jag vill återuppväcka. Men men, det är för sent att dra sig ur nu. Bara att bita ihop. En vecka går ju snabbt.. eller hur? |:

Nej nu måste jag sova. Eller åtminstone med gott samvete försöka.

Får se om jag orkar vara mer avslöjande imorrn...

Go'natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0