Har du analklåda?






Det var det första jag möttes av när jag slog på TVn ikväll. Undrar om de visar sånt under hela dagen eller om det bara är sent på kvällen? Vill man verkligen att småbarn ska springa runt på dagis o säga "fröken fröken jag har analklåda"? Jag var iaf inte speciellt gammal när jag hörde ordet knulla för första gången. Frågade mamma vad det betydde gjorde jag också, och hon sade att det var ungefär samma sak som att busringa.

Det var alltså ett tag sedan jag knullade senast. Och det är inte så sannolikt att jag kommer göra det igen faktiskt (:

Här kommer en av de där filmsnuttarna jag skrev om nyss. Stjärnorna heter Don Cristoph, Hampus, Emma, Agneta, Marco, Isadora och Jeanette. Själv höll jag tyst under denna låten.


Kommentarer
Postat av: Magda

Nej, jag har inte varit i köpenhamn.

2007-12-11 @ 13:33:01
URL: http://smultronros.webblogg.se
Postat av: Anonym

nEJ NU FÅR DU SKÄRPA DEJ, sämsta uppdateringen ever ju

2008-01-06 @ 17:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0