Äntligen kärlek!

Åtminstone om man ska tro de väldigt pålitliga horoskopen. Så här står det om mina utsikter för sex och kärlek.


December blir en dramatisk och spännande månad. Exakt hur saker och ting utvecklas är svårt att sia om, för det handlar ruskigt mycket om dina egna val. Men det är inga städade känslor vi pratar om nu, utan december bjuder på passion, lusta, starka viljor som möts, svåra utmaningar, och förmodligen också hetsiga konflikter. Det blir ont om vardag och om mysiga stunder, men gott om intensiva upplevelser. Efter december ser ditt kärleksliv förmodligen inte riktigt ut som det gjorde innan.

Bästa chansen: Skorpion, Stenbock.
Bästa stället: Utomhus.
Bästa datumen: 19-20/12.


Så finns det några skorpioner eller stenbockar där ute som läser detta så hör av er :P

Snart dags att köra till jobbet här. Skönt med sovmorgon var det. Helgen var väligt lyckad. Hade fest hemma hos mig i lördags. Nio personer var vi och det blev en hel del karaoke. Utgången sen gick som vanligt. Alltså en kort visit på i detta fallet PM och därefter fick jag nog och åkte hem. Var inte ute så speciellt länge direkt. Och dagen efter sen... första gången på jag vet inte hur länge som jag inte var ett dugg bakfull. Hur skönt som helst. Hur åstadkom jag det egentligen? Nu ska jag ordna lite att äta här innan det är jobbdags.

Kommentarer
Postat av: Guinevere

Hm... jag är stenbock, men jag räknas ju inte...

2007-12-10 @ 19:13:28
URL: http://bloggingbyguinevere.blogg.se
Postat av: Maagda

Mitt ex (eller mina) e ju stenbock, du kan ju testa ragga på honom :)

2007-12-11 @ 12:15:06
URL: http://smultronros.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0