101207 Bortglömd

Ja, bortglömd. Kom att tänka på det nu ikväll när jag körde hem, att jag har inte fått ett enda SMS eller mail från någon på hela långa dagen. Jag minns inte ens när det hände senast... Visserligen har jag inte skrivit till någon heller, men ändå. Känns lite halvdeppigt. Och nu är det mindre än en timme kvar innan dagen är slut, så tiden börjar rinna ut.

Jag tror iofs att jag kommer överleva även om klockan hinner slå tolv utan att något pip kommit från den lilla sms-maskinen. Men man vet aldrig (:

Ska fixa in en liten filmsnutt från helgen snart tänkte jag, men de blev så hemskt mörka. Ska försöka göra dem lite ljusare sen men just ikväll orkar jag inte. Kul hade vi iaf, och jag är iaf inte med på filmerna som jag tänker lägga upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0